Terms and Conditions

Betaling

Hvordan kan jeg betale for min ordre?

Du kan bruge en af de følgende betalingsmetoder, når du tjekker ud.

Vi accepterer betaling via VISA og Mastercard.

Hvornår vil min konto blive opkrævet for min NatureCell ordre?

Vi hæver ikke pengene før orden er afsendt. Du modtager en bekræftelse når dette sker.

Fortrolighedspolitik

For at gennemføre en ordre hos NatureCell har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefon nummer
  • E-mail

Vi registrerer personlige data for at behandle din ordre.

Personlige data er registreret af NatureCell og opbevares i fem år, inden vi sletter dem.

Du vil altid blive informeret og bedt om samtykke, når personoplysninger indsamles fra vores hjemmeside.

Ejeren af NatureCell.dk vil have adgang til registreret information.

Den ansvarlige for data på NatureCell.dk er Klaus Bolwig Huusmann.

  • Vi krypterer ikke kundeoplysninger
  • Vi overfører ikke krypteret kundeinformation

Oplysninger registreret af NatureCell vil ikke blive videregivet eller solgt til tredjepart og vi registrerer ikke følsomme personlige oplysninger.

Som registreret hos NatureCell har du ret til at opkræve dine oplysninger. Disse rettigheder gives til dig af GDPR. Enhver henvendelse vedrørende dette bør rettes til  info@naturecell.dk.

Returnering

Reklamationsret:

I tilfælde af uregelmæssigeheder i produktet, returnerer vi din betaling eller leverer et nyt produkt. Medmindre uregelmæssigtheden skyldes misbrug eller voldelig håndtering af produktet.

Hvor længe har jeg ret til at reklamere?

Du skal rette henvendelse om reklamation til os, inden for “rimelig tid” efter, at du har opdaget uregelmæssigheden. Ombytninger accepteres i 24 måneder efter køb, medmindre produkterne er udløbet. Se individuelle produkter for præcis udløbsdato.

Betaler du returomkostningerne?

Hvis reklamationen accepteres, refunderer vi rimelige omkostninger ved levering. 

Produkterne returneres til:

Naturecell
Kristiansvej 13
8660 Skanderborg

Når du returnerer et produkt, skal du beskrive årsagen til retur og medsende det i pakken.

Alle varer skal returneres i original emballage, og være i samme stand som ved modtagelse. Vi anbefaler altid at sende med tracking nummer, når du sender retur.

Det er valgfrit hvilket fragt/pakkefirma du vil bruge. Gem altid postkvitteringen og eventuelt spor- og spornummeret.

Retur:

Hvis du af en årsag, ønsker at fortryde købet af NatureCell produkter, kan du returnere dem til os i deres nye salgsmæssige tilstand som modtaget, og alle varer skal returneres ubrugt med deres originale, ubeskadigede emballage. Beskadigede eller ændrede varer accepteres ikke.

Du kan fortryde og få pengene retur inden 14 dage efter at du har modtaget produktet.

Bemærk venligst, at vi kun kan refundere til det samme kort, der er betalt med ved køb.

Levering

Alle ordrer, der er afgivet inden kl. 12.00, behandles samme dag, og alle ordrer efter kl. 12.00 eller i weekenden (herunder helligdage) behandles den næste hverdag. Leveringstiden er 2-3 arbejdsdage. Vi leverer ikke til postboksadresser af sikkerhedsmæssige årsager.

Alle ordrer bliver pakket og afsendt med GLS eller lignende speditør. NatureCell kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS.

I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender vi naturligvis en ny leverance uden beregning.

Alle varer leveres kun så længe lager haves, og der tages forbehold for restordre samt udgåede varer. Der tages altid forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

Når din bestilling er afsendt fra NatureCell, vil du blive underrettet via den email, der blev leveret, da du købte din vare på hjemmesiden. Mailen sendes fra vores lager og indeholder oplysninger om dit unikke sporings-id og fragtfirma. Hvis du stadig har spørgsmål til levering, send os venligst en mail til info@naturecell.dk, og vi vil bestræbe os på at svare på din besked inden for 24 timer.

Forkert adresse eller ej afhentet pakke

Det er din pligt som kunde at tjekke og sikre dig at du har indtastet de korrekte oplysninger, så fragtfirmaet har mulighed for at aflevere din pakke.

Såfremt du:

  • Skriver du en forkert adresse
  • eller undlader oplysninger der gør at GLS ikke kan levere din pakke,
  • eller at du ikke afhenter den i pakkeshoppen for den angivne tid

I tilfælde af ovenstående vil din pakke blive sendt retur til os. Såfremt du ønsker vi skal sende pakken til dig igen, vil det koste et yderligere ekspeditions-/fragtgebyr.